PYTANIA I ODPOWIEDZI

  • Kto może zostać klientem Alfakredyt Sp. z o.o.?

    Kto może zostać klientem Alfakredyt Sp. z o.o.?

    Klientem Alfakredyt Sp. z o.o. może zostać osoba, która:

    - jest konsumentem w rozumieniu art. 5 ust. 1 Ustawy o kredycie konsumenckim oraz posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
    - posiada obywatelstwo polskie i zamieszkuje na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
    - dokonała skutecznej rejestracji w systemie internetowym www.alfakredyt.pl i złożyła poprawnie wypełniony wniosek;
    - posiada pozytywną historię w Biurze Informacji Gospodarczej;
    - nie posiada żadnych zaległości pieniężnych wymagalnych i niewymagalnych wobec Pożyczkodawcy;
    - zapoznała się z warunkami Umowy, Regulaminu i je zaakceptowała;
    - jest w wieku od 21 do 65 lat;
    - spełniła wszystkie warunki, o których mowa w Regulaminie i w Umowie.

  • Na jaki numer konta Alfakredyt Sp. z o.o. należy przelać 0.01zł opłaty rejestracyjnej?

    Na jaki numer konta Alfakredyt Sp. z o.o. należy przelać 0.01zł opłaty rejestracyjnej?

    Opłatę rejestracyjną należy przelać na jeden z rachunków bankowych:

    • 47 1090 2590 0000 0001 2181 1363 - BZ WBK                 
    • 51 1020 1332 0000 1102 0859 8957 - PKO Bank Polski 
    • 69 1240 5891 1111 0010 5292 9343 - Bank PEKAO 
    • 52 2490 0005 0000 4530 8748 1021 - Alior Bank
    • 11 1140 1775 0000 2541 7200 1001 - Bre Bank

    • Klienci mogą wybrać, na które konto przelać opłatę rejestracyjną.
    • Pożyczka zostanie udzielona z jednego ze wskazanych kont. Klienci innych banków muszą liczyć się z dłuższym  czasem wykonania przelewu (do jednego pełnego dnia roboczego) zarówno przy przelewie opłaty rejestracyjnej, jak i podczas otrzymania pożyczki.

     

  • Co należy wpisać w tytule przelewu opłaty rejestracyjnej?

    Co należy wpisać w tytule przelewu opłaty rejestracyjnej?

    W tytule przelewu opłaty rejestracyjnej należy wpisać:

    "Przeczytałem/łam i zgadzam się z warunkami Regulaminu i Umowy Pożyczki od firmy Alfakredyt Sp. z o.o."

     

  • Czy można spłacić pożyczkę wcześniej?

    Czy można spłacić pożyczkę wcześniej?

    Pożyczkę można spłacić przed upływem terminu - kwota spłaty pozostaje bez zmian.

    Klient dokonując spłaty Pożyczki lub jej części, zobowiązany jest podać w tytule przelewu: "Spłata pożyczki nr..."

  • Dlaczego odmówiono mi pożyczki?

    Dlaczego odmówiono mi pożyczki?

    Pożyczkodawca ma prawo odmówić Pożyczki w szczególności, jeżeli Klient:

    - nie spełnia wymogów określonych w §2 pkt 2 Regulaminu;

    - składając Wniosek o Pożyczkę podał dane niekompletne lub niezgodne z prawdą;

    -  posiada zajęte przez organ egzekucyjny wynagrodzenie, albo świadczenie emerytalne,  rentowe lub rachunek bankowy;

    -  posiada negatywna opinię w Biurze Informacji Gospodarczej.

     

      1. Jak spłacić pożyczkę?

        Jak spłacić pożyczkę?

        Pożyczkę można spłacić za pomocą przelewu bankowego na jeden z rachunków bankowych Pożyczkodawcy wpisując w tytule przelewu: "Spłata pożyczki nr..."

      2. Jak szybko pieniądze zostaną przelane na moje konto bankowe?

        Jak szybko pieniądze zostaną przelane na moje konto bankowe?

        Po wydaniu pozytywnej decyzji o udzieleniu Pożyczki, Pożyczkodawca bezzwłocznie w ciągu 24h, jednak że nie później niż w terminie 7 dni roboczych przekazuje przelewem bankowym kwotę Pożyczki na rachunek bankowy Pożyczkobiorcy.

        Jeśli masz konto w jednym z wymienionych przez nas banków pieniądze otrzymasz w ciągu 10-30 minut. Jeśli Twoje konto prowadzone jest w innym banku to czas realizacji przelewu będzie zależał od banku, w którym masz konto.

      Biuro Obsługi Klienta: +48 876181062
      Windykacja: +48 876181082
      Przyjmujemy wnioski: 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu
      Przelewy są realizowane:  7:00 - 22:00 poniedziałek-piątek9:00 - 20:00 sobota - niedziela
      Powered by Dexik.com